בעייה שאינסטלטור לא מצליח לפתור במשך שבוע
שלום רב
לפני חודשיים עברתי לבית קרקע ישן עם שירותים חדשים שהותקנו מיד לפני כניסתי לדירה.
כעבור חודש חשבתי שיש לי סתימה היות והמים לא ירדו למרות שמלבד נייר טואלט לא זרקתי שום דבר אחר לשירותים.
האינסטלור בא ואמר שלא היתה סתימה - אלא שיש בעיה בניקוז בגלל שהשרשורית הכי פושטית (אקורדיון כזה) ושצריך להחליף לצינור אחר ובגלל שהמבנה של ה"קומקום" לא סטנדרטי.
הוא לא הצליח להחליף שרשורית למשהו אחר שום דבר לא התאים.
החליף לי משום מה את הניאגרה שהיתה ישנה אך תקינה יחסית. זה כמובן לא פתר שום דבר.
בסיכומו של דבר אחרי כמה ימי עבודה מלאים של כמה ניסיונות להחליף צינורות - הוא אמר שזה קשור לזה שאין פתח אוויר כלשהו. אני גרה בבית פרטי - דו משפחתי והוא חיפש יציאה או משהו כזה מחוץ לבית - והיא נמצאת בחצר של השכן שלי בצד השני של הבית ולא קרוב לחדר השירותים.. אז הוא בכלל לא הלך לראות את היציאה.
מה זה הפתח אוויר הזה - בשביל השאיבה? זה קשור ליציאה בחצר של השכן?
ואיך יכול להיות שהשירותים עבדו שם לפני השיפוץ זה בית בן 50 שנה...?
מה אני יכולה לעשות? מה נדרש? לא יודעת למי לפנות. האינסטלטור עבד אצלי שבוע התייאש ונעלם...
2 תגובות
ישראל רובינוב
קבלן שיפוצים
במקרה שלך דניאל שרותים לא עבדו=ניקוז לא טוב
מים זורמים ממקום גבוה למקום נמוך,
נקודת הביוב של השירותים תמיד צריכה להיות ממוקמת גבוה, הצנרת המוסתרת/גלויה
כנראה בשיפוע הפוך/ללא שיפוע.
אפשרות 2: יש סתימה.
דרך אגב גם נייר עושה סתימות