קבלן רשום שלא סיים את העבודה כמו שצריך
אילו כלים עומדים לרשותי מול קבלן רשום כאשר בסיום שיפוץ יש עדיין כמה דברים שנשארו לא סגורים?
האם הגשת תלונה ברשם הקבלנים היא אפקטיבית יותר מאשר הגשת תביעה?
מדובר בפינישים אחרונים שעדיין לא בוצעו למרות פניות חוזרות ונשנות (בע"פ) לקבלן.
3 תגובות
צוות שיפוצים פלוס
אורח
לדעתי פגישה בין הצדדים והבהרות עדיפה על מלחמות. תמיד ניתן להיסתדר.
במקרה הגרוע ניתן להגיש תלונה לרשם אך עליך להוכיח שאכן הקבלן לא עמד בהתחיביות שלו כמו כן ההליך הוא לשלוח גם לקבלן את העתק תלונתך. על מנת להתגונן בפני הרשם.

אריק בן נפתלי
קבלן שיפוצים
מקובל לפנות לקבלן דרך מכתב מטעמכם, עם תאריך של בערך שבועיים מיום .... לסייים .... לפרט את הגמר...
לאחר פעולה רישמית כזאת מצדכם, תקבלו את תגובתו/ התעלמותו...
ואם התעלם כל אופציה ניתנת למימוש.
בהצלחה
צוות שיפוצים פלוס
אורח
עודד שלום,
שלח לו מכתב רשום על ידי הדואר.
במידה ולא קיבלת תשובה פנה לרשם הקבלנים ורק לאחר מכן הגשת תביעה.
בברכה,
אבי