סיימתי שיפוץ ולקוח לא משלם את החלק האחרון
לקוח טוען שיש דברים שלא לשביעות רצונו ולמרות שאני מציע לבוא ולתקן עד שיהיה מבסוט הוא לא מוכן שאני אבוא ולא מוכן לשלם. מרגיש לי שזה תירוץ לא לשלם. מישהו נתקל בסיטואציה כזאת ויכול לייעץ? תודה!
4 תגובות
נתנאל קטרי
שיפוצניק
וודאי תמיד שלח sms שבו תתריע על זמן מסויים שתחליט שאתה נותן לסיום העבודה והתשלום, במידה וייתעלם תפנה לגורמים מתאימים, תציע לו להכין רשימת לקויות.
אבי
קבלן שיפוצים
תשלח מכתב מעורך דין כי ברצונך להגיע לתיקון הליקויים .מומלץ להזמין איש מקצוע שיתאים לשני הצדדים לרישום רג'קטים .ובגמר שיאשר תיקון נאות..אחרת זו בעיה